суботу, 21 лютого 2015 р.

Модуль 11. Рефлексія

Цей модуль дав мені відчуття задоволення від гарно та якісно виконаної роботи. На протязі курсів я та мої колеги опанували надзвичайно важливими вміннями: створення, розробки та реалізації проектів, безпосередньої роботи з сервісами в мережі Інтернет, створення сучасних електронних цифрових продуктів, які можемо використовувати в своїй безпосередній роботі з дітьми. Справжню насолоду отримала від роботи в програмі Сасоо, створенні кластеру. Результатом хочу з вами поділитися, оскільки мені дуже сподобалося, думаю таке вміння стане мені в нагоді при створенні наочних дидактичних посібникі вдля роботи з дітьми. Прекрасні курси! Шановні організатори та тренери, запрошуйте нас ще, знайомте з новинками. Мені було надзвичайно приємно працювати в команді!

Немає коментарів:

Дописати коментар